dags för ngt nytt

jag föll även denna gången för grupptrycket ... allt fler länkar började ploppa upp som allihop slutade på blogg.se!
kände då att även jag borde ta och skaffa mig en egen, så nu är'e gjort!
det blir uppdaterat här då jag hinner, men jag ska försöka så gott jag kan.

idag är väl iprincip alla nära och kära på the voice, där även jag och johanna skl befunnit oss om det inte var så att jag har samling imorrn klockan kvart i nio. för att sedan åka vidare för att spela match emot värmbol, min första match sen i slutet av maj och jag är oerhört peppad!
nehmen nu ska jag iaf kanske ut på en springtur eller ta och slå på en bra rulle, the voice får ju trots allt vänta för min del!


peace out
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0