värmbol it was!

japps, idag var det dags för min första match sen i... slutet av maj tror jag allt det var! och ja.. det gick inte bra kan jag påstå. men kanske inte borde förvänta sig mer, haha. anyway så slutade matchen med 3-1 till oss, så serievinsten är nog så gott som säkrad! men vi ska inte ta ut ngt i förskott.
sen rullade bilarna hemåt och man kom hem helt utpumpad! planen, som var ett lerbad, sög rejält på benen kan jag lova! när jag väl var hemma var det att slänga allt i tvätten och sen bege till till mitt hjärta, amanda, för att mysa och sen dra sig ner till rosvalla och kolla på a-lagsmatchen. gick efter 20 minuter i andra.. då stod det 3-0 så vi hoppas väl att det blev vinst för adde&co!
då prommade vi hemåt blöta, trötta, oseriösa och med ett trasigt paraply och vart upphämtade av madre som skjutsade hem oss till mig där vi checkade film och hade det riktigt mysigt.
allt för länge sen hjärtat! vi krubbade och sen så kilade hon hemåt, imorrn är det ju trots allt ledare för fotbollsskolan som rullar igång för hennes del!
och dagen har endat upp med att jag sitter här.. ska väl ringa tudor snart sen en film om jag orkar.

livet är bara up side down just nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0